torek, 23. februar 2016

Čestitka za folkloristko

Malo sem si kravžljala živčke, kako izdelati čestitko za navdušeno ( več kot 30 let) fokloristko.
Potem sem se spomnila na slike, ki smo jih včasih imeli doma iz enega koledarja in splet mi je ponudil kar nekaj možnosti.


Izbrala sem tole in celo sliko premazala z glossy accentom (razpoke)za malce starinski videz.


Izdelala sem še mini harmoniko - meh 2,5 cm... in nageljček :-)


Še dežnik s cvetjem
 

In to je to :-) Upam, da bo slavljenki všeč :-) 
  
  

10 komentarjev:

Jasmina pravi ...

Carica si... pri ustvarjanju vse pride prav, še stari koledarji.

*Urška* pravi ...

Ja,na koncu pride prav vse prav :) Dobro si se znašla in izdelala vrhunsko voščilko.

moi pravi ...

Super si uporabila vse simbole, ki nam predstavljajo folkloro in dobro si se spomnila s sliko.

Janja pravi ...

Lepo si postarala sliko. Voščilnica je krasna. Lp

Damjana pravi ...

Kako si se dobro znašla. In tudi voščilnica kot celota je vrhunska. Harmonika pa super luštna.

oldpunca pravi ...

Lepo si postarala sliko in jo tudi lepo in domiselno okrasila. Po mojem bo slavljenka navdušena. :-)

Vladuška pravi ...

Odlično si se znašla in tale harmonika super paše zraven.

leycika pravi ...

Sigurno bo ji všeč :) lepo si uporabila sliko ter harmonika lepo pride do izraza :)

Helena pravi ...

Dobro si se znašla. Motiv zgleda res zelo star ter paše k tej voščilnici. Harmonika pa je mini, mini :)

Zvonka pravi ...

To si pa dobro pogruntala, super ideja in izvedba.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca