sobota, 20. februar 2016

Za 40 let


Za novopečeno štiridesetletnico, ki praznuje na isti dan kot jaz, je nastala tale čestitka.
Malce drugačna a slavljenka bo že vedela, zakaj so na prvi strani breze, ki mi jih je prijazno izrezala in poslala Andreja. Hvala ti!


Ptički in napis Najlepšega para.


In v notranjosti še ena posebnost. Vadba s trakovi :-) Ja, slavljenka je povezana z drevesi in lesom. Izdeluje tudi krasen nakit iz lesa...




In v notranjosti dva žepka :-)










7 komentarjev:

Vanči Ustvarja pravi ...

Všeč mi je izbor barvne kombinacije zelena in oranžna lepo pašeta skupaj :D

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako si se lepo potrudila in kakšna lepa notranjost pa živalice in narava! Krasno!:)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita voščilnica
lp Tamara

Damjana pravi ...

O, uau, tole ti je pa res čudovito uspelo. Zelooo mi je všeč.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa voščilnica za dekle, ki ustvarja izdelke iz lesa.:-) Tudi notranjost je zanimivo in lepo izdelana.

Andreja pravi ...

Čudovito knjigo si naredila in super uporabila breze :-)) Krasno sceno si ustvarila in tudi notranjost je zelo lepa.

Papirnate radosti pravi ...

Prav vse mi je všeč in zdaj vem, ko sem te spraševala čemu za vraga rabiš izreze brez :D :D :D

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca