ponedeljek, 17. oktober 2016

Dve voščilnici za enoletnika

 Prva klasična...prvič sem uporabila psička, ki gleda iz vrečke :-)


Poglejte ta mil pogled :-)
 

In v notranjosti gospa žirafa Najlepšega para, skupaj s kolačkom :-)
 

Druga je pa v obliki zgibanke, kot sem že nekajkrat naredila. Se mi zdi, da z luštnimi živalcami ne moreš zgrešiti, vsi otroci, jih imajo radi

 


 

Prostor za lepe želje in žepek za darilo v evrih :-)


Zgibanko prilepim v galerijo meseca oktobra Najlepšega para: pentlja, slonček, krogi s šivi, metulji.

10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Prekrasno in nežno :)

moi pravi ...

Obe sta tako cart.

Anja Ž. pravi ...

Res si luštno uporabila vse živalice.

Unknown pravi ...

😍❤️

oldpunca pravi ...

Kako je pa ta psiček simpatičen! :-) Krasna voščilnica. Nad tvojimi zgibankami pa sem vsakič znova navdušena. :-)

Adrijana Knez pravi ...

Wwwaaauuu... Hali sem čisto navdušena nad nežno zgibanko! Kako lepo si jo sestavila in skombinirala;)) Zelo všeč!
Tudi kužek na voščilnici je zelo kjuti ;)
Lepo bodi, Jana

Cvetoči travnik pravi ...

Lepi, cortni in živali so otrokom res najbližje.

Vladuška pravi ...

T eživalice vedno popestrijo tovrstne izdelke in vs eskupaj izpade zelo cart.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kakšna ljubkost preveva tole objavo! Čudovito!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Uuuu kaj je ta kuža dober, pravi mister simpatikus...tako lepo čuka ven iz vrečke, zgibanka pa tudi vredna vikanja.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...