torek, 5. december 2017

Čestitka - škatlica za štiriletnico

Nastala je prejšnji teden za deklico, ki ima rada bombončke :-) Kdo jih pa nima, v takšni ali drugačni obliki in naj vam prišepnem, da se nekaj dogaja tudi pri meni v smeri obdarovanja ;-)








Tortica :-)


Bombončki...






Prilepim v galerijo meseca decembra Najlepšega para ( pentlja, metulji, številka, Sreča).










7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Uf....odprem tvojo objavo in preberem..škatla za štirideset letnico...potem pa slike....Še dobro, da sem samo jaz tako frfrasta in so se moji možgani zmotili.....tale škatlica je prav krasna in dotiče pravi 4-letnici.

moi pravi ...

U, lušna roza škatlica za mično gospodično ;)

Helena pravi ...

Oh, ta je pa tako pocukrano simpatična, da je bila obdarjenka prav gotovo nadvse navdušena.

Marija pravi ...

To je pa pravi sladkorni posladek. Luštna.

*Urška* pravi ...

Roza....mmmm zagotovo je jagodna kajne;) Prav sladko in krasno izgleda. Gospodična,ki jo je prejela je bila zagotovo več kot navdušena.

Tina pravi ...

Hali, to pa je bilo vriskanja...čudovito si jo okrasila.

oldpunca pravi ...

To pa je sladka škatlica! :-) Čudovito si jo okrasila.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...