četrtek, 14. december 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - videz table, pokrajina ujeta v okrasek

Hitim, hitim z domačimi nalogami in neznansko uživam. Včeraj z vesoljem in medvedi, danes z zimskimi pokrajinami in packanjem po tabli.

Namesto v srce, sem pokrajino ujela v okrasek za na smreko



In potem sem še uporabila koščke table, ki so ostali in ustvarila samostojen obesek. Že nekaj časa sem občudovala podobne izdelke na Pinterestu in končno je napočil čas tudi za uresničitev






In še zadnja, to sem izdelala z mislijo na izziv na CRAFT-alnici - Zimska voščilnica - vendar ne sme biti praznična. Pa sem izdelala zasneženo hiško, ujeto v krogu smrek za prijateljico, ki praznuje v teh dneh in je navdušena nad zimo :-)






Tudi notranjost je v znamenju malce umazane table :-)


In vse tri na kupu...


Prijavim v:

Zdaj bo počasi že čas, da se lotim tudi kakšnega piškotarskega izziva v kuhinji :-) Se mi pozna, da sem že nekaj mesecev na dieti, sladkorja sem se odvadila, tako da nimam prav nobenih "lušt" po peki piškotov. Jaaa drugače svoje vsaj za vikend razvajam s kakšno sladičko :-)









9 komentarjev:

Helena pravi ...

Draga sošolka iz MŠPU - tudi ti si zelo pridna pri domačih nalogah. Same lepotičke. Sploh okrašene bunkice za smreko so mi fantastične.

Vladuška pravi ...

Te table vedno dobro izpadejo, ni kaj. Pa naj bodo v obliki voščilnic ali obeska. Odlično opravljeno tudi tokrat.

Goga pravi ...

Super lepe vse tri. Všeč mi je rostnodnevna zimska vasica.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

oldpunca pravi ...

Super si se igrala z ozadjem z videzom šolske table. Vidim, da so reditelji povsod površni. :-))) Zelo mi je všeč voščilnica v obliki okraska s prelepim zimskim aranžmajem. Pri nas je tudi vse tako daleč pripravljeno, da bo danes čas za peko. :-)

Papirnate radosti pravi ...

OMB kolio verzij si ustvarila. Najbolj mi je všeč tista z okraskom <3

Keti's Projects pravi ...

O, kako lepo si naredila domačo nalogo. Tako lepo si popestrila ozadje z učinkom table, da izgleda prav res praznično.

Renata pravi ...

Čudovite so. Naloga opravljena z odliko.

Andreja pravi ...

Lepe voščilnice so nastale in krasno si ujela pokrajino v bunkice :-))
In vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Super videz table je nastal in krasno ujeta zimska pokrajina.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...