petek, 23. februar 2018

8/2018

V izzivu na CCT želijo tokrat na prazničnih čestitkah polarne medvede :-) V tem tednu sem se odločila in izdelala samo eno in ne serije, saj je ta malce bolj bogata in posebna. Odločila sem za to varianto, ker sem v popolni stiski s časom, saj pripravljam album za osemnajst let za našo deklico in sem komaj končala s fazo zbiranja fotografij :-) No, na koncu sem tudi za to čestitko porabila kar nekaj časa, bi verjetno s kakšno enostavno postavitvijo izdelala tudi serijo šestih :-)
















6 komentarjev:

sweet art designs pravi ...

Fabulous card. Love the bear, love the deer in the trees and love the easel card. This is three cards in one! Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Goga pravi ...

Čudovita, bogata in zanimiva. Verjamam, da ti je vzela nekaj več časa ampak se je definitivno izplačalo.
Lp Lili

AlisonC pravi ...

This is a very special card and worth the time it took. I love the magical sky and the soft, pretty flowers. Thanks for joining in at 52CCT

Cvetoči travnik pravi ...

Hali, s to čudovito voščilnico si pa res nisi delala usluge pri času:), je pa zelo lepa, polna in tako cortna, da jo je veselje pogledat. Je pa za spremembo ratala samo ena, saj takih res ne greš delat serijsko. Lep pozdrav, Andreja

oldpunca pravi ...

Tole je bil pa kar konkreten projekt. :-) Čudovita je. Všeč mi je zimski gozd s krasnim ozadjem.

Andreja pravi ...

Krasno sceno si ustvarila :-)) Čudovito voščilnico!
Hvala, ker se igraš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...