sreda, 21. februar 2018

Zahvale - mini koledarji

Tako sem se zahvalila za vse prejete voščilnice. Hvala, res sem uživala pri odpiranju in uživam še zdaj ob pogledu nanje.


Napis sem sestavila s pomočjo štampiljk Najlepšega para. In ja sreča je imeti prijatelje...















7 komentarjev:

moi pravi ...

Hvala še 1x za koledarček, je že na moji polički na mizi. Tja, prvi list sem že odtrgala in kmalu mu sledi še drugi. A se samo meni zdi, da čas tako hitro mineva?

Helena pravi ...

Eden od teh je tudi moj :) Hvala!

Valerija pravi ...

Lepo si se potrudila za vse nas. Hvala!

Hali pravi ...

Moi, a veš, da sem ravno to pomislila, kam je šel februar? Res noro...lepo bodi!

oldpunca pravi ...

Eden teh koledarčkov je postavljen na častno mesto v mojem brlogecu. Hvala ti.:-)

Cvetoči travnik pravi ...

Hali, vse čestitke in seveda hvala, da si si naložila dodatno nalogo ob prejetju voščilnic. Tudi moj koledarček je postavljen v mojem kotičku, skupaj še z Zvonkimim, pa mi kljub temu kakšen dan uide;). Lep pozdrav, Andreja

Keti's Projects pravi ...

Hvala Branka. Kako lepa zahvala. Tudi na moj naslov je prispel en takle.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...