četrtek, 31. maj 2018

Čestitke za petdest let


 Kar nekaj jih je nastalo, pa sem jih pokupčkala in vam danes pokažem ženske za petdeset let.







Že dolgo je, kar sem nazadnje ustvarila kakšno čestitko s 3d elementom v notranjosti...








Tale je v tokratni objavi moja najljubša.... ah te barve me kar ponesejo v poletje :-)























5 komentarjev:

Helena pravi ...

Same lepotičke. Bogate, elegantne ...

Valerija pravi ...

Vse so zelo lepe. Vsaka nekaj posebnega in vse prekrasne!

Metuljčica pravi ...

Joj kakšen razcvet. Čudovite so vse po vrsti, me je pa še posebno navdušila 3d notranjost.

oldpunca pravi ...

Krasno cveti pri tebi. :-) Vse so zelo lepe, navdušila pa si me s pop-up vazo cvetja. Lepo in domiselno.

VEANA R. pravi ...

Ooo, vse so prekrasne !! Idej pa ti ne zmanjka, kajne? Tudi mene je omrežila vaza z rožcami. Odlična ideja <3

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca