četrtek, 24. maj 2018

Izziv - CRAFT-alnica

TIC - TAC - TOE so rekle tokrat dekleta na CRAFT-alnici in ko sem se lotila izziva, je bilo malo težje kot sem si mislila :-)



Izdelala sem dve. No tale taprva ne vem, če čisto ustreza, saj sem čipko izrezala s pomočjo nožka :-)




Ampak nič zato, če zgornja ne ustreza, sem vajo ponovila z drugo kombinacijo :-)

Uporabila sem srednjo kombinacijo vodoravno: reliefna mapica, rdeča, izrez.












 





Čestitko prijavim na izziv CRAFT-alnice in v galerijo meseca maja Najlepšega para ( valoviti kvadrati, kvadrati s šivi, rožice)








8 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Punce iz Craftalnice so stroge, kar se navodil tiče. :-))) Lep vzorec rož si vrezala v papir. Super zgleda. Pri drugih dveh pa si izpolnila vse zahteve. Obe sta lepi in elegantni. :-))

Majda pravi ...

Hi hi, tudi sama sem izbrala isti trio :-) Nastala pa je popolnoma drugačna voščilnica. V tolikšno veselje mi je vedno znova opazovati, kam nas odnesejo posamezni izzivi.
Tebi je imenitno uspel :-)
Naj bo imeniten tudi tvoj skoraj že vikend, Majda

AndrejaM pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Andreja pravi ...

joooj tale izziv je pa res zahrbten ...
Pri prvi bi tudi jaz štela to kot izrezane rože, se pravi izrez, ampak lepa je pa zelo in krasnih barv.
Žal pa tudi, ko sem se bolj poglobila v drugo, sem na koncu opazila, da si dodala še rože, ki so na čestitki osrednji motiv. Pa spet tako lepa in barvno usklajena čestitka.
Ajej, kako hudo nalogo sem vam zadala ....
Ampak sem vesela, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice.

Metuljčica pravi ...

Ja res, kar zahteven izziv, ampak tebi je uspelo. Čudovito. Všeč mi je izbor cvetlic. Sploh zadnja je prav elegantna.

AndrejaM pravi ...

Hali, žal moram popraviti komentar. Med metuljčki so tudi rože. Pa tako všeč sta mi barvitost in postavitev.

Goga pravi ...

Kako lepi voščilnici, na prvi mi je všeč izrezana čipkasta roža, na drugi pa postavitev. Res škoda, da nista čisto po zahtevah😣. Naj ti prišepnem, tudi jaz sem imela kar nekaj težav z temle izzivom.
Lp Lili

Helena pravi ...

Draga Hali, same lepotičke in vesela sem, da je ena izmed njih našla pot do mene :) Hvala!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...