petek, 14. december 2018

50/2018

Na CCT smo še kar na starih izzivih iz leta 2017.
Tokrat sem izbrala izziv iz junija 2017



Venček iz zvezdic, sem popestrila s tu in tam kakšno perlico , prekrasno pentljo Najlepšega para iz papirja z bleščicami. Prav lepe in enostavne voščilnice so nastale. So mi všeč :-)











5 komentarjev:

Klara pravi ...

Res so čudovite, v vseh barvnih kombinacijah!

Ne-Ja pravi ...

Prave CAS lepotičke v vseh barvah "mavrice" :)

Helena pravi ...

Enkratne so in lepe v vseh kombinacijah.

AlisonC pravi ...

This is a beautiful die and looks pretty in all the colours. Thanks for joining in at 52CCT

Goga pravi ...

Krasna zvezdna praznična voščilnica. Všeč mi je preprostost.
LP Goga

17/2024

                                    Ko sem iskala ene druge šablone, sem v žepku opazila tudi šablono te vasice ( še zaprto) in takoj mi je ...