nedelja, 2. december 2018

Čestitka za trideset let

V bistvu ena čestitka s škatlico, v kateri se skrivata ogrlica in zapestnica in ena čestitka v škatli. Obe sta bili ustvarjeni za isto osebo...Ena želja je bila nekaj v vijola...












In čestitka v škatli naj bo zimska. Zato sem izbrala zimske motive, namesto navadnih rožič, božiče zvezde in smrekove vejice :-)






Za denar sem tokrat v sredini škatle dodala tulec...






3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tako hitro kot ti, mislim da nobena druga ustvarjalka ne menjava tem pri ustvarjanju. V enem momentu si v zimi, novoletnih, potem v rojstno-dnevnih, že letiš k dojenčkom....noro!!! Tudi ta sklop je prekrasen. Sem pa vedno navdušena nad celotnim darilom, ki ga spelješ..nakit + voščilnica. To je pa vedno top.

oldpunca pravi ...

Mojca je napisala točno to, kar se meni mota po glavi. :-) Super pridna si,

Valerija pravi ...

uau, ta roza komplet je fantastičen. Škatlica presenečenja pa tudi.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.