sobota, 13. april 2019

15/2019

En lušten barvni izziv ta teden. Verjamem, da ne bo težko :-) Kovinska in še ena barva :-)


Jaz sem izbrala modro in srebrno in ustvarila elegantne praznične voščilnice s snežinkami izrezani s pomočjo sizzix nožkov.



Dodala sem še pentljo in nekaj srebrnih bleščic.



Pridružite se nam ta teden na 52 CCT.

5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Tvoj kupček se je lepo povečal s krasnimi voščilnicami novega izziva.

*Urška* pravi ...

Krasna serija prelepih voščilnic.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita serija.Vidim, da razmišljave o enakih barvah ;).

oldpunca pravi ...

Zelo lepa in elegantna serija prazničnih voščilnic. Tvoj kupček pa lepo raste. Bo škatla dovolj velika? :-))

Fabiola pravi ...

quels magnifiques flocons Hali, très jolie série de cartes, biz

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...