petek, 5. april 2019

Pomladni lonček

S prvim lončkom sem sodelovala na izzivu na CRAFT-alnici - Pomlad in prišel je med top 3 :-) Vesela zelo, vmes je nastal še en, saj sem imela pripravljene cvetove magnolij in pikepoke.






 Galerija meseca aprila.


6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovito cvetoč je tvoj lonček. Tistega na Craftalnici pa sem tudi občudovala. :-) Lepo si zložila cvetje. Ljubka pikapolonica pa bo poskrbela, da bo vedno dovolj zalito. :-)

Tina pravi ...

Tale lonček mi je tako lep! Všeč mi je, kako si zataknila napis, in piko z zalivalko.

Nataša pravi ...

Vau, čudovito <3

Helena pravi ...

Vedno cvetoče in vedno sveže. Krasen lonček.

*Urška* pravi ...

Še en prekrasen lonček si naredila.Že prvega sem občudovala.

Ne-Ja pravi ...

Že prejšen mi je bil všeč, tole je pa fantastična nadgradnja :).

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...