četrtek, 15. oktober 2020

Čestike za osemnajst let

 Pred kratkim sem dobila izziv - ustvariti štiri čestitke za dvojčici, ki sta praznovali 18 let. 

Ustvarila sem ene vesele, energije polne čestitke. Saj takšna je mladost, vesela, razigrana, objel bi cel svet in cel svet bi objel tebe.
























2 komentarja:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Najprej lepa HVALA za darilo pri Veseli hiški in voščilnico (sem zelo hitra....vem...me je sram...pa ne morem nič zato!!!)...Res hvala...vse bo prav prišlo..
Vidim, da te nobeno naročilo ne vrže iz tira in da ti idej ne zmanjkuje, še vedno si v svojih barvah...gledam, gledam, pa se nikakor ne morem odločit, katera mi je bolj všeč...rozika, sončkasta,pomarančkasta al...barve neba...Vse so krasne....

moi pravi ...

Ja, se še spomnim občutka (čeprav je že daaaaaaaaaaaleč nazaj), ko bi objel ves svet in ves svet je bil tvoj.
Krasno si ta občutek ujela na voščilnicah in tudi knjigi sta tako cart.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca