četrtek, 15. oktober 2020

MŠPU 8

Mala šola prazničnega ustvarjanja, že osma po vrsti. Prejšnja leta nisem bila ravno vzorna učenka, kar nekaj nalog sem žal preskočila, ampak recimo, da bo letos drugače. Več o mali šoli si lahko preberete tukaj.
Včeraj zvečer sem se lotila prve naloge. Mhmhm kaj naj rečem, z rezultatom nisem 100% zadovoljna , ampak bom še vadila, obljubim.

Tole je moja doma narejena embosirna srajčka



Moja vaja


Prva ( ja kar zaprite oči in si zamislite embosiran vzorec na beli osnovi), slabo sem poslušala , nisem osenčila , tako bi se mogoče malo bolje videlo...





Pa mi ni dalo miru in sem ustvarila še eno...



Morda za odtenek bolje viden odtis...



In naj vam prišepnem, tudi drugo domačo nalogo sem že naredila. Tako da, držite pesti, da mi morda letos uspejo prav vse :-)
























3 komentarji:

Tina pravi ...

Tako. lepo srajčko si naredila in efekte je res težko ujeti na kamero...v živo pa so prav super za domačo izdelavo. Voščilnici v celoti sta krasni in se veselim vseh tvojih nalog ;-)

oldpunca pravi ...

Sploh ne dvomim, da boš naredila vse naloge. :-) Prva je za čisto petko. Lepo embosirno srajčko si izdelala. Všeč mi je, ker nisi vrezala srčkov v vse šesterokotnike. Tudi voščilnici sta zelo lepi. Jaz počasi capljam za bolj pridnimi. :-)))

Vladuška pravi ...

Sploh ni pomembno ali je osenčeno ali ne. Meni je pravzaprav še bolj všeč neosenčeno, ker tako ima ozadje samo malo strukture, ki ga naredi bolj zanimivega. Lepo si vse to izdelala.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca