sreda, 6. april 2011

Velikonočne

Nekaj jih je nastalo tudi letos. Če sem lani "pickpointala" sem letos malo barvala, pa nekaj rezala, štancala...
Danes pokažem jajčka :-)

Jajčka v vijola odtenkih




Pa še modre...





14 komentarjev:

mimoza pravi ...

Iiiiiiii, kako luškana jajčka! Se težko odločim katera je lepša.

Nataša pravi ...

Ful luštna jajčka. Bila si zelo pridna in si naredila kar celo serijo:).

Tina pravi ...

O, kako krasne. Modre so mi pa sploh tako lepe....

Vladuška pravi ...

Lušne, lušne. Super, da si se že lotila velikonočnih, jaz še nisem pri njih :)

Anonimni pravi ...

Prekrasne su i preslatke, vesele i lijepih boja, sve pohvale za rad i ideju!
Pusa:)

Simona pravi ...

Pridna. Krasne so tako viola kot modre.

vesna pravi ...

Zelo dekorativne voščilnice.

HRANDICA pravi ...

Lepe so prav zares! Sicer mi prve barvne kombinacije bolj sedejo, pa kljub temu. Ti si res ena pridna ustvarjalka :).

Nena pravi ...

o Hali super jajčka. vidim da moram res začet valit....ups valjat nestije ;)

Saša pravi ...

Krasne velikonočne čestitke, tako živahno delujejo, res lepo :)

Alenka pravi ...

Super pirhki! Modre čestitke so mi bolj všeč, zaradi barve!:)

Janja pravi ...

Meni so lepe v obeh barvah. Lp

Andreja pravi ...

Čudovite so v obeh barvah :-))

Suzana pravi ...

Pri včerajšnji tvoji objavi še nisem imela slabe vesti, danes jo pa že imam. Krasne barve si izbrala.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca