četrtek, 19. maj 2011

Zaključek

Če so bile prejšnje objave bolj barvite , naj bo za zaključek ena objava še bolj umirjena. Trenutno imam v delu papirnate zadeve;  lepim fotografije v en album in vsako stran še malce okrasim. Kar velik projekt, ki sem se ga kar ene dva meseca otepala ( ker je znanka, za katero to delam rekla, da se ne mudi - napaka). Ampak prejšnji teden sem tako lepo pospravila svoj kotiček ( ko je gužva vse kar frči od mene) in si pripravila prostor, v ponedeljek sem pa začela. Mhmhm, nisem še na polovici, je pa res da le zjutraj sedim (oz. najlažje stojim , še sama ne vem zakaj) zraven.
Dobra stvar projekta album je pa ta, da se da tako fino porabiti vse kose in koščke papirja, ki so ti tako všeč in jih tako težko vržeš stran. Mogoče pade tudi zaloga papirja na mojih poličkah.

Ampak kot rečeno danes še ena serija zemeljskih tonov.




Uživajte v sončku in stvareh, ki jih imate radi!

6 komentarjev:

Nena pravi ...

o tudi tale "jesenska" kolekcija je mega!!!!

Simona pravi ...

Krasne so tele jesenske, sama bi jim rekla elegantne barve.

Damjana Ž. pravi ...

Ti obeski so pa spet eni čudoviti kosi nakita!

Krasne barve, oblike!

Andreja pravi ...

vau čudovite, to so meni nejlepše barve in izbrala bi kar prvo :-))

Vladuška pravi ...

Zelo lepe barve, tudi moje najljubše, paše malo jesenskih tonov, ko so pa tako zelo lepi.

Tina pravi ...

Krasne so. Všeč mi je tvoj večplastni način.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca