sobota, 25. junij 2011

Darila za učiteljice 1

Seveda ob koncu leta tudi kaj ustvarjam za zaključne drobne pozornosti učiteljicam, ki so se trudile z našimi mulčki.
V prvem delu vam pokažem darilce, ki sem ga skupaj s petošolci ustvarila za njihovo razredničarko. Pripravila sem kartončke, kamor je vsak nekaj narisal, napisal. Jaz sem potem to zbrala, dodala vmes še kakšno stran in zvezala.


Notranje  strani ...



In potem sem se zadnji trenutek spomnila še na to, da bi lahko naredila še škatlo, kamor bi album pospravila in nastala je t.i. "pizza box"...


Otroci so zbrali tudi nekaj denarja in se odločili, da dodajo k albumu še bon za kakšen oddih ali izlet...


Naslednjič pa še darilca za učiteljici, ki sta spretno krmarili skozi vode drugošolca...

9 komentarjev:

Nella pravi ...

Super ideja in res čudovito darilo :)

Andreja pravi ...

Zelo lep spomin bo učiteljici !
Krasno si ga zložila skupaj :-))

Nena pravi ...

čudovito darilo

Tanja E. pravi ...

Zelo lepo, izvirno in prisrčno darilo. LP:)

Vladuška pravi ...

Super ste to naredili in verjamem, da bo zelo vesela.

Simona pravi ...

Res krasno darilo. Polno spominov.

vesna pravi ...

Skratka, bili ste vsi zelo ustvarjalni, seveda z veliko tvojo pomočjo. Brez tvojih pridnih rok tega ne bi bilo. Pridni in pridna.

Mojca pravi ...

Ko se samo spomnim, kakšna darila so bila v naših časih popularna za učiteljice... Kozarci in podobne neslanosti... Tole, TOLE pa je večno...

Andreja pravi ...

Zelo lepo si tole zavila v celoto. Učiteljica je bila sigurno vesela.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca