torek, 6. december 2011

Še novoletnega okrasja

...vse izdelki, ki so nastali že pred časom...ampak pri meni traja, da dam tisto piko na I, da pofotkam stvari, da potem napišem objavo.
Smreke, ki sem ji že pokazala, tokrat vse tri na promenadi


In še smreka , ki sem jo videla pri Damjani... ta je manjša in bolj okrogla, mislim da je spodnji del velik 12 cm in potem do 2x2 cm.



 Vse smreko so izdelane iz starih, odpisanih knjig.

Upam, da vam je Miklavž prinesel zvrhano košaro sladkih dobrot, vitaminov in kakšno drobno presenečenje. Jaz bi bila najbolj vesela kakšnega super prostega dneva, ki bi ga preživela po svoje :-) Mhhmhm mogoče si ga pa podarim kar sama :-)

7 komentarjev:

Simona pravi ...

Kako pridna si? Zelo lušne smrekice. Jih bom poskušala narediti.

Nena pravi ...

kako sta kjut

Anonimni pravi ...

Super idejica! Lajkam jako puno!
Lijep pozdrav!:)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ho! to pa je dokaz dobrega potrpljenja. lepe smrekice :)

HRANDICA pravi ...

Všeč so mi te tvoje potipkane smrečice. 1A!!

Vladuška pravi ...

Dobre smrekice, zelo simpatične. Ti pa si le vzami svoj dan :)

Maja pravi ...

Lepo in domiselno! Upam, da si si podarila en lep dan!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca