sobota, 11. februar 2012

2x 40 let

Pa smo spet pri okroglih… res divje leto J

Ena ima rada potovanja in avtomobile, druga je gasilka in hribolazka. Vse lepo in prav, ampak prekratek čas za izdelavo meni zmeraj naredi eno blokado. Skačem sem in skačem tja, se nagibam k eni pa drugi zamisli…potem si rečem… pa klinc še hobiji, ženske večinoma padamo na rože, bom kar eno rožasto naredila. Pa si pripravim osnove, pa izbiram papirje za kombinacijo, pa mi pridejo pod prste izsekane palme…in evo ideja: palme , banane in kokos otok cvetoč J ( se še spomnite pesmi Čukov?)



V pašmansko mrežo ujete pašmanske školjke, pa saharski pesek vmes J



In potem še druga, osnova je bila modra, potem so mi misli ušle k senčenju pa hribu pa drevesu na poti, kažipotu in planinski koči na vrhu hriba. Osnova je postala rjava, modra bo počakala kakšno drugo priložnost J





Evo pa je šlo, čeprav najprej ni kazalo tako. Po ustvarjalnih policah pa spet pravi »raztur«, mhmhm bom morala eno jutro ustvarjanja podariti zlaganju in metanju kakšne stvari tudi v smeti.

10 komentarjev:

Simona pravi ...

Hi, hi, kot bi bili za moji sestri - imeni sta že tapravi. Letnice pa ne.
Hali, Bonbonček sem šele danes uspela dati na pošto. Upam, da bo v ponedeljek pri tebi in da ti bo všeč.

Vladuška pravi ...

Ideje ponavadi pridejo, ko si nehamo razbijat glavo. Včasih se je celo bolje prepustit roki. Kokosove palme, plaža in hrib na drugi strani so vsekakor dobra ideja.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ful bogati voščilnici, polni majhnih detajlov, za to mora imeti človek že veliko smisla, da mu ne uide v preveč.
Čestitam, dobro si se znajdla ;)

Marko pravi ...

Najboljša leta daj ,.. moja mama res nevem če je bila kdaj bolj srečna.

Nena pravi ...

Hali spet ti je uspelo!!!

Nena pravi ...

Hali spet ti je uspelo!!!

MarikaGabez pravi ...

Ti si .... Preprosto NEVERJETNA.
Kaj vse tebi ne uspe.
Čudovito si tole scoprala (ja, sedaj sem že 100% da si neke vrste coprnica).

Janja pravi ...

Všeč mi je kako si uporabila školjke, pesek, mrežo, bisere :)... Pokazala si nam dve zelo lepi in domiselno sestavljeni voščilnici. Lp

Tanja E. pravi ...

Kako si me nasmejala s to objavo, tudi pri meni se kdaj dogaja takole... Naj ti še voščim vse najboljše ob tvojem rojstnem dnevu! Naj se ti pogled skozi tista očala ohrani za zmeraj. Pri večini stvari je res odvisno kake so od tega, kako gledamo nanje. Zato glej z radostjo in sprejemanjem. Vse dobro!! LP:)

Marna pravi ...

Všeč mi, zelo!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...