torek, 20. marec 2012

Velikonočne čestitke 1

Pa mi jih je uspelo nekaj narediti. Ne izdelam jih veliko, a ko se spravim zraven, jih je kar naenkrat blizu dvajset.
Oranžne-rumena-zelena kombinacija...


Pa rdeče in ciklamna z rjavo

                                       

In vijola trojček, te so moje favoritke!


In nesramno težke za fotografiranje :-)

Še jutri ena serija, ki mi je tudi zelo všeč ...

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kar 20 al kaj, to pa ni tako mala številka. Meni je uspelo narediti eno in mislim, da bo pri njej ostalo. Ni zanimanja za tovrstne voščilnice. ;)

mimoza pravi ...

Krasne, vse po vrsti! Pridna!

Andreja pravi ...

Lepa bera in prav lepo si jih opremila!
Vse bolj pisano postaja :-))

Simona pravi ...

Čeprav jih je težko fotografirati - so danes zame viola zagotovo zmagovalke.

Janja pravi ...

Pridna. Tudi moje zmagovalke so zadnje :). Lp

Zondra Art pravi ...

Kako su samo lijepe i maštovito napravljenje a tek boje... divno Hali!

Pusa!:)

HRANDICA pravi ...

Si se podala že v velikonočno ustvarjanje. Če jih že zdaj 20 si ne upam pomisliti, koliko jih bo še nastalo do velike noči.

MarikaGabez pravi ...

.... jih je kar naenkrat 20! .... je napisala. Pa ti si čisto hiperproduktivno bitje.
Lepe. Tudi meni so všeč viola.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca