petek, 16. november 2012

Božično - novoletne 8

In še ena serija. Ta mi je vzela kar dosti časa, lepljenja, tudi snežilo je vmes a vidite? Jagode božjega drevca so snežene ;-)




Ne pozabite, jutri je že tretja sobota v mesecu in odvija se sejem v Celju pred Osrednjo knjižnico...tokrat bo razstavljalo 26 ustvarjalk!


8 komentarjev:

Helena pravi ...

Zelo lep okvirček za zasneženo božje drevce. Všeč so mi.

HRANDICA pravi ...

Kako lepe so tako na kupu. Super belo-zeleno-rdeč efekt!

Nena pravi ...

zelo si pridna da si v snežnem metežu nabirala božje drevesce ;)

Janja pravi ...

Lepo si jih zasnežila. Ta kupček je čudovit. Lp

Simona pravi ...

Res lušne so. Brr, me kar zazebe.

Tanja E. pravi ...

Zelo zelo so lepe! LP:)

Vladuška pravi ...

Zadnje časa mi res zmanjkuje časa za oglede objav. Ampak tole sem zdaj vse nadoknadila in tele tvoje letošnje serije so krasne. Sploh je meni tako všeč belina z malo dodatki, še posebej če so rdeče-zeleni :))) Uđivajte danes na sejmu.

Klara pravi ...

Res so lepe...take zimske v vsej svoji belini. :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca