nedelja, 20. januar 2013

Napis za na vrata in cART

Zanj me je že pred časom prosila prijateljica. Barve je nekako opredelila sama, jaz sem se lotila izdelave...


Nisem še vidla v živo napisa, ampak na fotki zgleda dobro in naročnica je zadovoljna.

Včerajšnji sejem je bil krasen, vesela sem bila prav vseh obiskovalcev, nekaterih nisem videla že dolgooo in prijetno je bilo poklepetati.

Tudi Sašo Novoselič je bil tam in nas profesionalno pofotkal :-)


In ja...tudi nekaj novosti na mojem štantku je bilo, več pa v naslednji objavi... Lepo nedeljo vam želim!

3 komentarji:

Simona pravi ...

Res je bilo včeraj lušno poklepetati. In stojnica je zgledala super. ;o)

HRANDICA pravi ...

Lepo te ujel Sašotov objektiv. Tudi stojnica je zelo všečna. všeč so mi tudi nove broškaste prodobitve.

Tina pravi ...

Res lep napis, tiste vrtnice so tako ljubke. Pa slikca s sejma je super!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca