sreda, 20. februar 2013

Zeleno, zeleno, zeleno

Kličem pomlad s serijo zelenih čestitk. Če se spomnite, je zadnjič nastala  vijola kolekcija. Zadala sem si izziv, da uporabim le ostanke papirja, ki so se valjali po škatli...
Zelena podlaga je ostala od albuma v zelenem...



In k zeleni objavi paše tudi tale valovit šal - modro zeleni odtenki


In še razlika, ko izdelke fotografira profesionalec :-) Sašo Novoselič


Sašo hvala za vse obiske in fotografije na cARTU!

8 komentarjev:

moi pravi ...

O, tudi ti kličeš pomlad ;9

Janja pravi ...

Lepa zelena serija. Šali so čudoviti. Lp

Maja pravi ...

Zeleno rabimo!! Čudovito!

Andreja pravi ...

ooo pri tebi že vse "cveti" :-))
Všeč so mi tvoje nove voščilnice. Šal je pa naravnost čudovit!!!

Vladuška pravi ...

Lepo si porabila ostanke in šali so tudi veseli in pisani.

Simona pravi ...

A ti tudi hlepiš po pomladi. Jaz sem zime že pošteno sita. Tile zelenkasti izdelki so prav vsi po vrsti krasni. Zeleno, ki te ljubim, zeleno.

Mojca pravi ...

Cel vrtiček, lepo :)

Martina pravi ...

Trenutno meni najljubša barva, verjetno prav zato, ker si že tako zelo želim pomladi. Krasni izdelki.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca