sreda, 20. marec 2013

Pomlad

...je tu! Kakorkoli obrneš... čakam samo, da zacvetijo narcise...iz zemlje so že pokukale.

Sem pa prejšnji teden pomladno ustvarjala. Malo tega, malo onega za dekoracijo...

Cvetlična krogla...


Mini aranžma in stojalo za fotografijo in pikapolonico za srečo :-)


In še en v roza - beli kombinaciji.


Upam, da sem z današnjo objavo stopila še zadnji sneg za hišo. Komaj čakam, da začnem kopati po vrtu in cvetličnih gredicah :-)

6 komentarjev:

Eva plete pravi ...

Tudi jaz upam, da si s svojimi čudovitimi izdelki pregnala pomlad! :)

Eva plete pravi ...

* zimo seveda :P

Simona pravi ...

Te kar ne dohajam, tako si pridna z objavami. Pomladi pa se tudi sama tako veselim in in za vsak sončni žarek, ki nam je dan sem neizmerno hvaležna.

Andreja pravi ...

ooo kako lepe pomladne dekoracije!
Ja, pa smo jo le dočakali in da bi bila vsak dan lepša :-))

moi pravi ...

Lepo kličeš pomlad ;)

Martina pravi ...

Si me kar nalezla s pomladno dekoracijo. Ta vikend bo prav gotovo rezerviran za to.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca