četrtek, 18. julij 2013

Osemnajsti rojstni dan

Kako lepo se je vse izšlo.Na 18. julija objava za osemnajsti rojstni dan.
Ker ima slavljenec neznansko rad čokolado, je dobil po pošti, točna na rojstni dan, čokoladno čestitko :-)




In na zabavo smo nesli tale šopek lizik v steklenem kozarčku. Okrašen je z washi trkovi, tudi zastavice so narejene s pomočjo teh čudežnih trakov in kuverta z evri je čisto drugačna, ne? :-)






A se kaj spremeni, ko prestopiš mejo imenovano 18? Veliko verjetno ne, a vseeno je to eden izmed pomembnejših rojstnih dni :-)

7 komentarjev:

Kristina pravi ...

Čokoladne voščilnice so res prisrčne, darilce iz lizik in kuverte pa je izjemno domiselno. Washi trak je zakon, jaz bi jih imela cele kupe.

oldpunca pravi ...

Ti washi trakci so res zakon. Čokolada pa zgleda kot prava. Zelo lepa voščilnica za pomemben rojstni dan :-)

Renata pravi ...

Čokoladice so zakon, že nekaj časa tudi v mojih mislih. Upam, da mi jo uspe v kratkem naredit. Lepo darilo iz lizik.

Andreja pravi ...

iiijoj kako sladka objava (spet sva obe podobno delali: "sladko" :-))
Čudovita čokolada in ko jo takole na hitro pogledam, se mi zdi da je na njej kakavov prah! Tako občutek daje tista rjava lepenka! Krasen izdelek :-))

Tina pravi ...

Srečni slavljenec, tako lepo si ga pocrkljala s sladkarijami!

Vladuška pravi ...

Cestitka-cokolada gre torej v povsem prave roke. In kar se tice sladkosnednosti po moje vedno ostanemo otroci :)

Simona pravi ...

Ko gledam tele tvoje čokoladne voščitke, se mi kar zlušta nekaj sladkega. :o)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca