nedelja, 6. oktober 2013

Nakit

Zadnje čase sem ustvarjala veliko s papirjem.Vesela sem tega, tehtnica se skoraj bolj nagiba k čestitkam, albumom, škatlicam. Zato so tudi moji ustvarjalni nakupi zadnje čase namenjeni raznim nožkom, papirjem, osnovam za čestitke. Počasi bo potebno že razmišljati o božično - novoletnih čestitkah in darilih...Amapk tu je še jesen, kostanj, mošt, hoja po odpadlem listju in verjamem, da tale hladni val ne bo trajal dolgo.Jesen nam bo še sigurno namenila kakšen topel in sončnih žarkov poln dan?

Sem pa malo pospravljala po škatlici, kjer so bili ostanki fimo mase. Iz raznih ostankov ( no vmes je bila tudi kakšna rezina originalne mase) so nastale 3 klobase.

In nekaj ogrlic

Tole nastane ko potem ostanke ostankov mal premečkaš in spustiš skozi pašta mašino :-)








Te tehnike pa že dolgo nisme delala, prahci in tekoči fimo... samo fotografija je bolj tako - tako...


Še nekja jesenskih barv...

Lep začetek delovnega tedna vam želim!

7 komentarjev:

Plutka. pravi ...

Barvne kombinacije so krasne! Zelo všeč.. :)

Andreja pravi ...

Sami lepi izdelki in koliko!!

oldpunca pravi ...

Čudovito izpadejo te tvoje kreacije. Barve pa znaš res krasno kombinirati :-)

Anonimni pravi ...

Predivno, vrlo lijepe boje.
Lp, Sonja.

Danica pravi ...

Oh Hali, koliko lepega nakita si naredila PREČUDOVITO.
Lp Danica

Renata pravi ...

Čudovite barvne kombinacije.

Mojca pravi ...

Uau čudovita nakit!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca