četrtek, 21. november 2013

Snežaki

...na obeskih za ključe...

Idejo sme našla na Pinterestu, kje pa drugje. In sem naredila tele tri simpatične snežake. So še v planu, a šele ko naredim še nekaj novoletnih voščilnic, šalov, eno ali dve kuharski beležki, pobarvam izdelke iz das mase. Tudi kakšen fini recept za piškote bi preizkusila :-) Saj bo, le v roke se moram vzeti, odstarniti razne elektronske zadeve iz dometa mojih rok, pa bom tudi bolj produktivna ;-)


In lanske dišeče puple so dobile sestrice, rojene v letu 2013


In mali snežaki...



In včeraj je zašel na naše dvorišče mali , majceni močerad




Matevž ga je fotografiral iz vseh smeri in ga potem odnesel na travo, mladiček pa je potem odkorakal v gozd.

Pa vi, že ustvarjate kaj novoletnih darilc?

9 komentarjev:

Renata pravi ...

Krasni snežakci, ki so lahko super ideja za novoletna darilca.

*Urška* pravi ...

Si pa res pridna z izdelavo novoletnih izdelkov.Super!
lp Urška

oldpunca pravi ...

Ti si čisto preveč pridna! Čudovita drobna darila si ustvarila. Jaz sem nekje na drugi strani vesolja. Ničesar še nimam. Aja, ni res :-) Idej imam polno glavo :-)

Anonimni pravi ...

Wow, kako stignes samo sve to napraviti..Ove lutkice mi se svidjaju jako, mada i ostalo je jako lijepo,ali one su mi posebne.
Lp; Sonja.

Vladuška pravi ...

Se po tolikem casu se moram vedno znova cudit, koliko ti uspes narediti. Neverjetno. Moja darila so se samo v glavi :)

Danica pravi ...

Pa res, kdaj ti uspe narediti vse to ??? Zelo si pridna.
Lp Danica

vilinke pravi ...

Ti obeski snežaki so zelo luškani
LP Vilinke

Renata pravi ...

Pa ti si pravi stroj, a sploh kaj počivaš. Kar koli pokažeš, vse je čudovito.

Nena pravi ...

pridna si!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca