ponedeljek, 22. september 2014

Sladki čestitki

Čestitki sta že prejemnicah, zato ju lahko pokažem.

Sladke praline na čokoladni osnovi :-)




Sladek pozdrav, naj vam ponedeljek mine lepo...

7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Kako sladko in ljubko je tole. Sem si pogledala tudi ostale krasne stvari, ki si jih ustavrila v casu moje odsotnosti. Lepo.

Adrijana Knez pravi ...

Njaaamiii....zelo vabljivo zgledata :))) in hvala za lušte ;)))
lp, Jana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ura je sedem zvečer in ne smem več misliti na hrano, sploh pa na sladkarije...... tvoji pa tako fino in omamno dišijo ....tudi jaz se ti prav lepo zahvaljujem za skomine. Krasna je čao

oldpunca pravi ...

Njami, kako sta sladki :-))

moi pravi ...

Dobro zgledata ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasni
lp Tamara

Renata pravi ...

Že od prej mi je cuker padel, zdaj pa še to. Bi si kar vzela eno za začetek. Zelo sladko, lepi.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca