petek, 17. oktober 2014

Nakit s steklenimi kapljicami

Medtem ko čakam na nov sizzix, režem in lepim delčke za nakit :-)

Tole je nastalo v zadnjih dneh :-)







In kar nekaj jih čaka na fotografiranje :-) Ne ujamem časa. Je pobegnil morda k vam ? ;-)

Jutri pa pasem mojeoči tukaj - sejem Vicenza.Komaj čakam, upam, da kaj pofotkam in pokažem še vam. Mogoče se pa s kom izmed vas srečam?
Prekrasen vikend!

17 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovit!!!
Lep vikend Tamara

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kaj, ali je že minilo eno leto ali so ti sejmi bolj pogosto? Spomnim se še slik, ki si jih objavila, ko si nazadnje obiskala ta sejem...samo ne reci, da je res minilo 1 leto.
Medaljončki so super in isto ti želim tudi za vikend...lepo se imej in NAPASI SI OČI še namesto nas. čao

moi pravi ...

Lušni vsi po vrsti. Tebi dela ne zmanjka, četudi ti sizzix ne dela ;)

Hali pravi ...

Mojca nee ni še eno leto, 2x na leto je, februarja smo bile :-)
Moi, ane da ne? Če ne drugo pa ustvarjam v kuhinji he he.

Hiška iz papirja pravi ...

Joj kako so lepi! Ta drugi s hiškami in drevesom - cort do konca! Čas se zagotovo ni skril pri meni, čeprav bi ga bila še kako vesela ;) Uživaj na sejmu!

Andreja pravi ...

Čudoviti so :-)) Krasne motive si izbrala!

Adrijana Knez pravi ...

Kapo dol ;) res si zelo pridna...z mašinco ali brez ;)))
Čudoviti medaljončki so in zelo všeč sta mi drugi in četrti. Uživaj!

oldpunca pravi ...

Ni miru za Jekleno Pest! :-))) Lepo zaposlitev si našla, medtem ko čakaš na novega sizzixa. Čudovit nakit! Tvojega časa pa pri meni ni.:-)

Vanči Ustvarja pravi ...

prvi kompletek mi je nabolj všečen :D moje barve :D

Martina pravi ...

Krasan nakit.
Lp, Martina

Klara pravi ...

Vse so krasne. :))

Danica pravi ...

Dobro zaposlitev si si našla med tem ko čakaš na novega Sizzixa :) Prav ves nakit je čudovit.
Lp Danica

Helena pravi ...

Zelo, zelo lepo!

Vladuška pravi ...

Kako cudovite motive si ujela pod steklene kapljice. Zelo lepe so.

Unknown pravi ...

Čudoviti medaljončki! Nekaj podobnega bi naredila hčerki za roj.dan in me zanima ali se sličice kupijo (če da - kje?) ali so natisnjene. Hvala za odgovor.

Ne-Ja pravi ...

Čudoviti medaljoni! Vsaka ti čast, da najdeš čas in toliko ustvarjaš :)

mtka uri pravi ...

čudoviti so. in najlepši je tisti s pravljičnim drevesom in hiškami :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca