sobota, 31. januar 2015

Izziv 126 SHAKER CARD

So rekle punce v craft-alnici shaker card in sem jo naredila. Tresočko :-)



Sovica maturantka ujeta na veji :-)




Veselje, sreča, ponos in želja, da ustvari svoje sanje. Vse to mu želim, našemu maturantu. Komaj čakam, da zapleševa :-)

14 komentarjev:

helena pravi ...

Lepo se zavrtita, voščilnica pa je zelo elegantna. Motiv sovice je ravno pravšnji za to priložnost.

vilinke pravi ...

Elegantna in lepa voščilnica,da si jo pa naredila shaker pa je še samo dodatni plus
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa tresočka
sploh sovica mi je všeč
lp Tamara

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila in prav je da se trese, ker se bo ob diplomi verjetno zelooo "treslo" :-))
Hvala, ker se igraš z nama s tresočko v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Danica pravi ...

Tale tresočka je pa čisto v kontekstu:)
Super si jo naredila.
Lp Danica

Ne-Ja pravi ...

Branka fantastično nadgraduješ vabila in vse ostale izdelke povezane s tvojim maturantom - čudovito :)

oldpunca pravi ...

O, kako krasna ideja za tresočko. :-) Čudovita voščilnica za tvojega maturanta.

Helena pravi ...

Dokler ne zaplešeta, pridno vadiš korake, a ne? :) Zelo lepa voščilnica in simpatičen motiv sovice.

Unknown pravi ...

uuuuuh kolk si mi spomine obudila:))) za par let nazaj:))) čudoviti spomini na maturantski ples:))))

Unknown pravi ...

ma sovo sem pozabla pohvalit :))) špica:))

Vladuška pravi ...

Dobro si "pretresla" tole sovo in tudi dnevnik za dojenčke je zelo luškan.

Simona pravi ...

Krasna je. Ples pa bo zagotovo uspel. Meni so se ob maturi mojega Matjaža tudi tresle noge. Od ponosa. In tekle solze, ob zavedanju, da so otroška leta minila.

Goga pravi ...

Oooo, kako lepo si tole naredila.
Tudi jaz komaj čakam na čast, zaplesati z maturantom :).
Hvala da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Adrijana Knez pravi ...

Oooo krasno tresočko si sestavila in motiv je čudovit.
Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu ;)))

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca