četrtek, 21. maj 2015

Voščilnica za birmo

Ena , oziroma dve pa ju objavim kar skupaj, saj imata skupno značilnost. Pravi zaklad se skriva tudi v notranjosti :-)

Barvna kombinacija, ki paše k zavitemu darilu...


 Notranjost...




Uporabljene robne šablone Najlepšega para, zato prilepim čestitko v galerijo meseca maja.

In ena v vijola kombinaciji...






In čestitki prijavljam v izziv #134 Craftalnice - sveti zakrament.
In danes popoldan na sporedu - čestitke za obhajilo, kar nekaj teh :-)

12 komentarjev:

Sapfina (Barbara) pravi ...

Krasni sta obe in barve so čudovite! Pa vsi ti detajli in okrašeno znotraj ... Lepo!

Ne-Ja pravi ...

Krasni sta. Čeprav mi je temnejša za odtenek bolj všeč :).

Renata pravi ...

Ćudoviti sta, brez najboljšega para že težko shajamo. Lepe barve, dodatki, krasno.

oldpunca pravi ...

K tebi hodim po inspiracijo za čestitke za svete zakramente, saj jih obvladaš v nulo. In nikdar ti ne zmanjka idej. Tudi današnji sta svetovni. Notranjost pa je res pravi biser. :-))

vilinke pravi ...

Zelo zelo lepi in elegantni.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Obe sta lepi in zelo lepo si ju okrasila tudi v notranjosti.

Tina Z. pravi ...

mislim ... res, popolni!

Andreja pravi ...

Obe sta fantastični in všeč mi je ker si se poigrala tudi z notranjostjo! Prvi strani sta pa itak čudoviti :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Mojca pravi ...

oooo kako lepe birmanske voščilnici! čudovite rožice. lp

Zvonka pravi ...

Krasni sta obe, zelo lepo izdelani. Mi je pa zaradi barve malo bolj všeč druga. Lp Zvonka

Goga pravi ...

Wauu, krasni sta obe, a meni za malenkost ljubša prva. Zelo mi je všeč kako si izdelala notranjost, res nekaj posebnega.
Hvala še enkrat in srečno, Lp Lili

Tina pravi ...

O, Hali...kakšna dovršenost. Prekrasni sta!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca