torek, 8. september 2015

Za štirideset let

Mojca je zadnje čase velikokrat moj navdih.Tako je bilo tudi pri tej čestitki, ko sem pri Mojci videla tole čestitko, sem si mislila, da sigurno kdaj naredim, za kakšno posebno priložnost.

In takole je nastale tale lepotička za čisto svežo štiridesetletnico




Notranji kartonček se izvleče...


 Še pogled iz strani...


Čestitko prijavljam tudi v Tinino galerijo meseca septembra. Iz trgovine Najlepši par je robna šablona in napis vse najboljše.

12 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Uau, tudi tvoja izvedba je čudovita, krasnih barv in postavitev, verjamem, da bo prejemnici narisala nasmeh na obraz, LP:)

moi pravi ...

O, zadnje čase pa delaš same čestitke za okrogle ;)
(Sem opazila, ker jaz tudi ;)

Krasno torbico si naredila in res je nekaj posebnega, kot se za tako okroglo spodobi.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Mojčina je krasna, tvoja pa tudi! :) Zelo so mi všeč barve in vzorčki in tale oblika je res nekaj posebnega!

Dusi pravi ...

Čudovita je.
Pa tem se že skoraj težko reče čestitka.

Unknown pravi ...

lepa lepa:)))

Tina Z. pravi ...

res je krasna, konkretno delo in čudoviti papirji.

oldpunca pravi ...

Zelo lep navdih si našla v Mojčini lepotički, ampak tvoja niti malo ne zaostaja za njeno. :-))Krasne papirje si uporabila in prelepo izdelala torbico-čestitko.

Tina pravi ...

Hali, prekrasna je!

Goga pravi ...

Krasna torbica - voščilnica. Zelo lepe barve in rožice si uporabila. Tale oblika voščilnice je tudi na moji listi izdelkov, ki jih je treba naredit.
Lp Lili

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Prelepa voščilnica!! Barve in vzorčki, čudovite kombinacije, ravno prav okrašena, res je nadvse lepa.

Zvonka pravi ...

Čudovita.

Ne-Ja pravi ...

Svetovna je! Vsi dodatki štimajo v nulo in izpadejo zelo elegantno v roza odtenkih :).

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca