torek, 29. december 2015

Roza - srebrne praznične voščilnice

U ja, rada imam izzive. In Maruša mi je dala poseben izziv, roza-srebrne in metulji naj bodo :-)
Pa sem se malce poigrala z barvami...
Srebrn snežak z bleščečim šalom in kapo in metulji med snežinkami...


In še cel kupček...


V bistvu so mi všeč, prav luštno izpadejo in drugo leto bom dovolj drzna in ustvarila kakšno takšno bolj "odpičeno" serijo... Za letos jih je bilo dovolj, kaj?

6 komentarjev:

Renata pravi ...

Res so posebne. V sanjah si nebi predstavljala, da v roza barvi izpadejo tako dobro.

Helena pravi ...

Hehehe, zanimiva barvna kombinacija in metuljčki zraven snežaka so tudi simpatični.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Roza-siva kombinacija je res lepa, sploh na kakšnih štrikanih puloverjih in micenih bundicah.....na voščilnicah pa še nisem videla...je pa bolj spomladanska kot novoletna, sicer je pa tudi vreme takšno, da metulji in čebelice še letajo, snežaka imamo pa samo v mislih.
Hvala za čestitko. čao

Keti's Projects pravi ...

Joj, men so pa ful všeč. Ene par let nazaj sem tudi jaz delala roza sivo varianto in mi je bila ful všeč. No, ne vem kako je bilo s prejemniki, so samo za najbolj "drzne"...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni se ne zdi kaj zelo drzna ampak zeloo lepa. nežna in praznična in, kot pravi Mojca, čisto primerna temu vremenu. Meni so všeč.

oldpunca pravi ...

Super odpičena barvna kombinacija. :-)) Meni so tvoji snežakeci zelo všeč.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca