torek, 16. februar 2016

Čestitka za žar mojstra


Idejo sem našla na Pinterestu. Navodila so bila: za štiridesetletnika, ki rad peče na žaru in z žepkom za denar.

Tukaj sem prvič uporabila nove (zame nove) rezalne šablone pravokotniki s šivi Najlepšega para, ki sem jih dobila od mojih punc za rojstni dan. Hvala vam, navdušena sem...



In v notranjosti spet Najlepši par, tokrat s štampiljkami.





Čestitko prilepim v galerijo meseca februarja.

11 komentarjev:

Dusi pravi ...

Mojstrica tematskih voščilnic!
Super si tole naredila. Zelo všeč!

Vladuška pravi ...

Odlično si tole skombinirala.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa tematska voščilnica. :-)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepa,
upam, da žar mojster pokliče tudi na pečenje :)
lp Tamara

Damjana pravi ...

Kako dober žar, skoraj kot pravi.

Helena pravi ...

Vidim, da je žar dober, ker dobro vleče :) Lepa tematska voščilnica.

Renata pravi ...

Zaslužiš si naziv, naj mojstrica tematskih voščilnic. Krasna voščilnica.

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Res si mojstrica... voščilnica je fantastična.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čevaparska in mesna fantazija. Dobra si, ni kaj.

Tamara pravi ...

Mmmm...kako diši po žaru :) super si naredila.

Papirnate radosti pravi ...

RAZTURAŠ!!!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca