torek, 24. maj 2016

Za obhajila

Nastale so tri, a je žal svetlo zelena prehitro šla od doma in jaz sem jo pozabila ovekovečit za spomin in navdih :-) 
Modra:

 

 

V notranjosti žepek za denar...


Malce svetlejša modra...

 


 


Na blogu Ustvarjalnega dotika nam je Barbara pripravila izziv - Zlato. Ker je na voščilnicah zlat kelih, prijavljam na izziv. Iz trgovine Ustvarjalni dotik so: osnove za čestitke, štampiljke ( ki so žal razprodane), tekoče perle, distress inki... 
  
  
  

7 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Super si zdelala kelih. :-) Čudoviti voščilnici za obhajilo. Ko mi bo zmanjkalo idej, vem kje jih najti. :-)))

Vladuška pravi ...

lepi sta in obe kombiancija pašeta.

Anja Ž. pravi ...

Lepi sta in zelo lepo si okrasila tudi notranjost.

HRANDICA pravi ...

Najprej sem si rekla, uuu temno modra je lepa, no potem sem zrolala nižje in svetlo modra je še bolj uuu...! :))

Damjana pravi ...

Prelepi sta. Ni čudno, da ti je ena ušla še pred fotografiranjem.

Stampiljke pravi ...

Zelo lepe kombinacije barv. Elegantne :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca