sreda, 24. maj 2017

Čestitki za 50 let

Mhmhm neke domišljije pri naslovih nimam, se pa trudim, da so vsaj čestitke malce drugačne :-)
Tole so najožji člani družine podarili slavljencu.


Seveda se je spodaj v žepku skrivalo darilo.



Tole pa bomo podarili prijatelji.


Srajca, ker bo dobil bon za trgovino z oblačili...



Veliko službeno potuje...in nas potem vabi na tematske večere s hrano in pijačo iz držav, ki jih je obiskal.



In takole zgleda v notranjosti...



Prilepim v galerijo meseca maja Najlepšega para, saj sem uporabila kar nekaj Tininih štampiljk...



4 komentarji:

Kristina pravi ...

Občudujem tvojo domišljijo in domiselnost. Obe voščilnici sta polni detajlov in nasploh čudoviti.

Helena pravi ...

Elegantni, prefinjeni, krasni tematski voščilnici/kuverti.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pa saj ne vem več, na kakšen način naj pohvalim vse tvoje kuverte???? Tebi se je očitno del v možganih, kjer piše "izdelava kuvert" močneje razvil. Prelepi in domiselni.

Tina Z. pravi ...

ja, kako se strinjam z mojco, vsaka je čudovita!!!
in fajna tale tematska, prav tako super pa vaša tematska druženja.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...