nedelja, 20. avgust 2017

Voščilnici s štampiljkami

Ne najdem se samo s "štampiljkanjem" :-)pa sem malce vadila...









Ko sem dodala izrezek sreča in še enega metulja zanjo, sem bila zadovoljna :-)

6 komentarjev:

Majda pravi ...

Veš kaj - imenitno se znajdeš in rezultat je tako zelo ... rožnato cvetoč!
Uživaj v potepanju, Majda

Valentina B pravi ...

Kdo pravi, da se ne znajdeš? :) Jaz pa pravim, da ti gre krasno od rok :) Krasni voščilnici sta nastali, mi je pa zaradi barvnih odtenkov nekoliko bližje v modrih :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo si posula cvetje po papirju...krasne voščilnice so nastale.

vilinke pravi ...

Zelo simpatične.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Všeč mi je kako si z maskiranjem ustvarila robove z odtiskanimi rožami. Obe sta mi všeč.

Cvetoči travnik pravi ...

Hali, na podoben način je z eno prejšnih objav Tina vspodbudila tudi mene in mi naredila veselje s štempljanjem:). Tudi ti si lepo izkoristila in naredila barvite voščilnice. Lep pozdrav, Andreja

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...