nedelja, 8. oktober 2017

Čestitki za krst

Za deklico in dečka. Ker sem ju delala istočasno, sta si tudi zelo podobni :-)









A nista ta dva rožasta papirja ljubka? Pa tudi za fanta paše, kajne?

6 komentarjev:

Valerija pravi ...

Lepi in nežni. Všeč mi je tudi krasen papir v ozadju.
Lepo nedeljo ti želim!

Moje drobtinice23 pravi ...

Obe sta lepi. Tudi meni je padel papir v oči zelo lep.

moi pravi ...

Zelo lepa papirja sta in za tak dogodek zelo primerna. Lušni sta obe.

Biljana pravi ...

O, zelo, lepi in nežni, čeprav sta zelo podobni, sta vseeno drugačni. Krasen motiv angelčka.

*Urška* pravi ...

Lepo in še enkrat lepo.Obe sta naravnost ljubki.V oči pa mi je padel žepek.In papir je tudi lep...tudi za fantka je še kako primeren.

oldpunca pravi ...

Lepi, s krasnim ozadjem. :-)

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...