sreda, 6. december 2017

Praznične voščilnice s 3d motivi

3 d motivi so mi všeč. Sestavljanje motivov je terapevtsko, no seveda kupim motive, ki so že izrezani, da bi jih še izrezovala nimam ravno neke pretirane želje. In da ne bodo potem sestavljeni 3d motivi samo ždeli v škatli, sem letos izdelala tudi nekaj voščilnic.


















Še nekaj jih je v škatli, razmišljam, če bi jih mogoče umestila na kaširana platna...Kaj pravite? Motivi so malce drugačni od teh in bi morda bolj pasali na platna... Bom videla, kako mi bo v tem prazničnem decembru naklonjen čas :-)

3 komentarji:

moi pravi ...

Super si jim namenila mesto in bodo razveselili prejemnike.

Marija pravi ...

S tem 3d lepljenjem je pa ogromno dela. Sicer meni že natisnjeni odtisi ne sedejo najbolj, toda tole pri tebi pa zgleda prav lepo.

oldpunca pravi ...

Meni ne bi v 100 letih uspelo tako domiselno umestiti kupljenih 3D motivov na voščilnice. Lušno zgledajo. Na platnu bi pa verjetno zgledalo vse še boljše. Vintage stil in z veliko gaze. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca