četrtek, 21. junij 2018

Za nogometnega navijača

...in strastnega ljubitelja kluba Manchester United in menda najboljšega razrednika, tako so napisali njegovi učenci, jaz pa sem šla v akcijo in raziskovanje :-)


Naprintala sem nekaj značilnosti kluba, našla 3d izrezke - nogometne, jih izrezala in prilepila s 3d blazinicami. Čestitka je malce večja - v velikosti A5, da so lahko napisali zahvalo in se vsi podpisali...





5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Pa naj še kdo reče, da ustvarjanje voščilnic ni raziskovalno delo! :-))) Super si se potrudila. Zelo mi je všeč.

VEANA R. pravi ...

Fantastična ! Take bi bil tudi moj sin zelo vesel.....Goool !

*Urška* pravi ...

Se kar strinjam s Sonjo.Lahko rečem samo wawww.Super si se tole spomnila.

Majda pravi ...

Imenitno ti gre od rok raziskovanje in kar predstavljam si navdušenje razrednika, nogometnega navdušenca - še jaz sem navdušena, pa vso to nogometno evforijo spremljam le z enim ušesom ;-) Pravkar sem - z enim ušesom zaznala, da Hrvaška vodi proti Argentini/Messiju 3:0 ...
zeloooo aktualna voščilnica :-)
Lep zaključek večera, Majda

Valerija pravi ...

Super si zbrala in sestavila te elemente. Krasna voščilnica!

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.