nedelja, 29. december 2019

52/2019

Malce zamujam z objavo, vzela sem si malo odmora od ustvarjanja, računalnika, izkoristila lepo vreme za druženja v naravi, za ustvarjanje v kuhinji...
Ampak pokažem vam še eno serijo čestitk in s tem zaključujem z izzivi za letos :-) Takoj po novem letu pa seveda nadaljujem na 52 CCT. Hvala vsem, ki komentirate moje objave, ki se nam pridružite na izzivih na 52 CCT, se mi zdi, da prevladujejo objave slovenskih ustvarjalk.




Uživajte še v zadnjih dneh leta 2019...

4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno si ustvarjala. Tudi na zrak je treba, potem smo polni novih izzivov, kajne?. Vse dobro ti želim Hali.
Tamara

Helena pravi ...

Lepa serija voščilnic s snežinko.
Vesel zadnji letošnji dan in polno ustvarjalnih trenutkov v novem letu!

Valerija pravi ...

Čudovite so. Krasne barve in prelep izrez snežinke.
Vse dobro v novem letu!

Valentina B pravi ...

Prečudovita serija prazničnih voščilnic.
Res me je navdušila ta izvedba s krasno snežinko v naravnih barvah.
In z veseljem se pridružim ustvarjanju prazničnih voščil skozi vse leto, ker mi jih je konec sedaj že lanskega leta spet primanjkovalo. :)

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.