sreda, 22. januar 2020

Čestitki za fanta

Za moja dva fanta... no nisem pridna z objavami, a ker smo imeli ta vikend malo praznovanja, vam pokažem zdaj obe...
 
Tale je bila za Andraža, ki je tik pred koncem leta praznoval 23...
 
 
 
In tale za Matevža, ki je praznoval v petek. Ker je postal reden obiskovalec fitnesa, je tudi čestitka na to temo :-)


 
Tole ga je počakalo zjutraj, mini tortice z vanilijevo kremo, ki jih ima tako rad, kava iz njegove najljubše skodelice :-)

 
Za praznovanje pa je dobil veliko košarico in za drugega še banani torta z nutelo. Odlična je!

 

 

 

5 komentarjev:

VEANA R. pravi ...

Vse luštno in sladko seveda.

Metuljčica pravi ...

Čestitke tvojima fantoma. Čudovito si ju presenetila, všeč sta mi obe voščilnici. Vedno me pritegne drugačna postavitev.

Valerija pravi ...

Čudoviti voščilnici in tortice, da se mi kar sline cedijo. Kako pa narediš te mini tortice z vanilijevo kremo?

Hali pravi ...

Valerija, ker sem bila v stiski s časom ( kdaj nisem he he), sem v Eurospinu kar kupila testo za pite, izrezala z modelčkom velike rožice in jih spekla v pekaču za muffine. Za kremo sem se prvič poslužila kar kreme Galetta, ki jo samo zmešaš z mlekom :-) Solidna različica prave domače vanilijeve :-)

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepo si obdarila svoje fante.
Voščilnice so fantastične!

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...