ponedeljek, 30. marec 2020

Hvaležnost

Hvaležna za moja dekleta, hvaležna za telefonske klice, dobre misli...za podporo... Ker jih ne morem v živo objeti, sem jim poslala eno malenkost
 


 


 
In malo mete za čaj, da ga skupaj spijemo na daljavo...
 
 

5 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooooo kako lepa gesta s tvoje strani. Sigurno so bile vesele tega krasnega darilca.....in tole čajčkanje in kofetkanje na daljavo...včasih prav paše.....vse dobro!!!

Moje drobtinice23 pravi ...

Res lepa gesta. Tudi jaz menim, da so jih bile vesele.
Želim ti vse dobro.

Helena pravi ...

Na lep način izražena hvaležnost.

Tina pravi ...

Zelo lepo si jih pocartala!

oldpunca pravi ...

Lepo si pocartala prijateljice. Saj bo minilo... Pazi nase. Objem.

Voščilnica za krst

  Še ena je nastala, za deklico Patricijo v nežnih barvah in v notranjosti prostor za darilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.