nedelja, 14. junij 2020

Čestitke za obhajilo

Ku-ku še sem tu in tudi ustvarjam veliko, a za objave, ja ja zmanjka časa in za oglede vaših izdelkov in branje blogov. Mhmhm se bo potrebno drugače organizirati in morda dati kakšno stvar stran :-)

Pa poglejmo, kaj vam pokažem danes :-) Bo verjetno več muh naenkrat :-)

Čas karantene in omejitevje mimo, začele so se zabave in tudi obhajila. Ustvarila sem štiri čestitke za dve deklici, ki sta prejeli ta zakrament.

Tale ideja je iz Pinteresta, tako zelo mi je bila všeč v tej svoji intenzivni barvi, da sem morala ustvariti, tako za mojo dušo, zadovoljstvo energijo.




Je pa zato druga malce bolj umirjena in nežna...




In za Katarino je nastala ena v obliki knjige






In druga z marjeticami :-)








Ni komentarjev:

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca