torek, 1. september 2020

IZZIV # 10 - SADJE

 Prvi september, čas za nov izziv v Vesli hiški. Ta mesec je moj mesec, jaz sem izbrala temo - sadje,


Ustvarila sem okrasek s pozitivno mislijo na eni strani in na drugi sadje limone in jagode :-)






In ker mi je ostalo še nekaj narezanega sadja in papirja, sem na hitro sestavila še eno čestitko. 






5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

O, kakšna vitaminska bomba! :-) Čudovit obesek in prav tako čudovita voščilnica.

Valerija pravi ...

Uau, kako lepo okrašena rozeta. Zelo mi je všeč. Čestitka pa prav nič ne zaostaja.

VEANA R. pravi ...

Branka, čudovito ! Vse tako lepo usklajeno, tako barvno kot oblike. Osvežujoče in barvito te kar popelje v košaro po sadje. Hvala za temo SADJE ta mesec. Se mi zdi, da smo se vse osvežile, po vročem poletju. Objem in lepo se imej, Veana

Ne-Ja pravi ...

Branka, ti kar kličeš svežino s temi živimi barvami. Všeč mi je izvedba rozete, voščilnica v zeleno rumeni pa je sploh nekaj posebnega :).

Goga pravi ...

Takšne rozetke so krasne, sama jih največkrat naredim kot lizike na katerih je voščilo in jo enostavno zapičim v cvetlični lonček.
Tvoja vitaminska je čudovita. Pa tudi voščilnica z limoncami mi je zelo všeč.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...