četrtek, 3. december 2020

Adventni aranžmaji


V času bolniške sem dobila eno jutro navdih za izdelavo nekaj adventne dekoracije. Vse iz materialov, ki so doma in sem jih malo sortirala.

In en mali del sem uporabila. Vse lepo zasnežila, posula z bleščicami in  skoraj vse podarila. To me na koncu najbolj osreči.

Lesene snežinke...

Stolp - smrečicaa iz lesenih zvezd



Še en kos "luknjastega" debla je bil...


In tale naplavina je končno našla svoj namen


In vse na kupu...





 

3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

WAW Branka tole pa je bila inspiracija z veliko začetnico :). Čudovito si ustvarjala in porabila malo stare zaloge. Se mi zdi, da bomo v teh korona časih vse malo počistile po nahrčkanih zalogah :P.

moi pravi ...

Krasno ustvarjanje in všeč mi je kako uporabiš določene kose lesa in jim daš nov namen.

iris-irena pravi ...

Zelo lepo in zanimivo!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca