torek, 10. avgust 2021

IZZIV # 21 - MODRA KOT MORJE

 Včasih ne gre vse po načrtih. Včasih zataji pošta, včasih zmanjka časa, včasih grem raje na hrib, med krošnje dreves poslušat petje ptic. In potem se zgodi, da moj izdelek v Veselo hiško pride malce kasneje. Morski oddih je za mano. Luštno je bilo, res sem se odpočila, naplavala, nastavljala obraz sončnim žarkom in burji. Prebrala nekaj knjig, odigrala kar nekaj rund remija in tudi kak gin tonic je bil vmes. 


In ko sem prišla domov, me je čakalo sladko presenečenje iz trgovine Premium craft, ki je ta mesec spoznor izziva - modrega izziva v Veseli hiški


Ustvarila sem škatlico v modrih odtenkih  

Sončnice - štampiljke

Sončnice - rezalne šablone

Trak

Distress oxide


                                            

                               





Pridružite se nam in seveda ne pozabite pogledati še k ostalim članicam ekipe Vesele hiške k SonjiJanjiMajdi , Valeriji in Veani...
Nagrada, ki jo podarja trgovina Premium craft je mamljiva :-)









1 komentar:

FinArt pravi ...

Kako krasna nežna modra te objame na tvoji škatlici. Zelo lepo si jo okrasila. Objem in pozdrav Janja

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.