torek, 21. december 2021

Praznična venčka

 Prejšnji vikend mi je uspelo ustvariti in obesiti tudi dva praznična venčka. Uporabila sem material, ki sem ga našla v škatlah, seveda sem tudi malce zapravljala in uporabila tudi kakšen izrez iz papirja :-)









4 komentarji:

Valerija pravi ...

Uau, prekrasna sta. Prava zimska pravljica.

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Andreja pravi ...

Čudovita praznična venčka si naredila :-)) Polna lepih detajlov sta!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

Goga pravi ...

Zelo lepa venčka si naredila.. Hvala za družbo v Craft-alnici Lp Goga

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...