torek, 29. november 2022

Venčki

 Prejšnji teden sem sodelovala na dobrodelni prireditvi, ki jo je organiziral ZKŠT Žalec in sicer na dobrodelnem adventnem bazarju za katerega sem ustvarila venček, moja Tinkara ga je poimenovala Snežni vihar. Skoraj vsi sodelujoči venčki so se prodali in sredstva ( 1000 eur) so bila predana humanitarnemu društvu Enostavno pomagam.


Moj venček: 








                                                 

In še na razstavnem panoju z ostalimi...









Na prireditvi je potekala tudi delavnica izdelave adventnih dekoracij...




Ker je bil podarjen venček všeč moji sestri, sem ustvarila še enega, podobnega



in že kar nekaj časa sem imela na "to do" listi tole...


Ta je ostal pri meni, celo leto bo lahko visel. In naslednja stopnja... oziroma nadgradnja bo izvezen venček v obroču za vezenje... Ne obljubim kdaj :-)




1 komentar:

Klara pravi ...

Uau, kako je lep! Navdušena sem! Sama se sicer zelo težko pripravim, da na venček dam kaj več kot eno pentljo... Ampak mi je všeč stil:)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...